Klantmonitor

Om echt goed te worden moet u naar uzelf durven kijken.

De Klantmonitor

De Klantmonitor is een feedbacktool die u erg snel een beeld geeft van hoe tevreden en enthousiast uw klanten zijn. Met de Klantmonitor respecteren we de kostbare tijd van uw klant. Geen ellenlange vragenlijst, maar enkel vragen die ertoe doen. De Net Promotor Score (NPS) staat hierbij centraal. De Klantmonitor beschikt over een uiterst aantrekkelijk design, volledig in de huisstijl van uw organisatie of zaak.  Op een snelle en aangename manier laten we de stem van uw klant horen. Benut de kracht van klantfeedback en maak het verschil.

De resultaten en reacties kunt u realtime opvolgen via uw persoonlijk dashboard ‘MyMind’. U houdt op elk moment een vinger aan de pols!

Benieuwd hoe de klantmonitor er kan uitzien voor uw zaak?

Vraag een gratis demo aan

De klantreis in beeld

Een klant heeft vaak meerdere contacten met uw zaak of organisatie. De algemene beoordeling wordt dan ook bepaald door de beoordeling van de verschillende contacten (touchpoints). De volledige klantreis gaan we voorafgaand met u in kaart brengen. De Klantmonitor maakt het mogelijk om na te gaan hoe de verschillende contactmomenten ervaren worden. Door de klantreis actief te screenen detecteren we welke kritische punten, positief en negatief, voor uw zaak bijzondere aandacht verdienen. Door gerichte acties of kleine aanpassingen wordt de klantbeleving steeds verder geoptimaliseerd. Op die manier wordt het verschil gemaakt.

Volg negatieve feedback direct op

De Klantmonitor laat u toe om meteen aan de slag te gaan met negatieve feedback. U ontvangt een bericht wanneer iemand aangeeft ontevreden te zijn. Zo kunt u meteen actie ondernemen. Op die manier wordt geen negatieve klantervaring gedeeld met anderen. Integendeel, de ‘ontevreden’ klant voelt zich gehoord (en belangrijk) en gaat uw goede opvolging en service gaan aanbevelen.

We zijn ervan overtuigd: uw klanten helpen u graag met de succesvolle uitbouw van uw zaak! Geef de klant de aandacht die hij verdient. Maak van hen gebruik en creëer enthousiaste klanten die u gaan aanbevelen bij anderen!

Begeleiding en implementatie

Public Minds helpt u graag bij het omzetten van verzamelde inzichten naar merkbare verbeteringen voor uw klant. Samen gaan we aan de slag, in het belang en op maat van uw zaak.

Onze begeleiding neemt diverse vormen aan:

  • het organiseren en faciliteren van gesprekken met de klant (klantarena’s, focusgroep etc.)
  • het herwerken van een dienstgericht proces (bv. klachtenafhandeling)
  • het bewust maken van medewerkers van het belang van een optimale klantbeleving en hun rol hierin
Maak een afspraak

De Klantmonitor in 3 stappen

Meten

Cruciale vraag: wat willen we weten? Samen bepalen we de focus, vervolgens vragen we om feedback van uw klant. Een aantrekkelijk design, conform uw huisstijl, zorgt voor een optimale respons. Op elk moment en op elke plek kan de klant zijn mening geven. Belangrijk uitgangspunt: de bevraging moet beknopt en leuk zijn!

Weten

Een grote hoeveelheid informatie, maar hoe gaan we ermee aan de slag? Een slimme analyse en visualisatie van de data biedt razendsnel inzicht in de sterke punten en aandachtspunten van uw zaak, dienst of product. In één oogopslag biedt uw online dashboard u alle cruciale info!

Verbeteren

Door te luisteren komt u te weten wat uw klant nu écht belangrijk vindt, en wat misschien beter kan. De verkregen inzichten zet u om in actie. Geef uw klant de aandacht die hij verdient. Een continue focus op de optimalisatie van de klantbeleving zorgt voor enthousiaste en trouwe klanten!

Wilt u weten wat Public Minds
voor u en uw klanten kan betekenen?

Contacteer ons